پیدا کنید پرتقال فروش را!!!!!!!
مدیدی است با عنایات خاصه؟؟؟؟ این حقیر وهمکاران محترم شغل جدیدهم پیدا کردیم و با نصب دستگاه pos تحویلداری بانک هم بر وظالیف ما افزوده شد باهر تراکنش حقوق دولتی بی چون وچرا به حسابهای مربوطه واریز می شه که باید هم واریز شه اما حق التحریر ماکجا می ره با خداست حساب می بندیم آمار می گیریم
اماوقتی خرج دفتر، اجاره دفتر، درصد کانون ،حقوق پرسنل ،پول گزاف تلفن ناشی از اتصال posبه سرور،پول کاغذ مصرفی دوچندان ناشی از نصب دستگاه جادویی موصوف ،پول شارژکارتریج پرینتر،ضرر ناشی از تراکنش های ناموفق و........دیگه نگم بهتره !!!!!!خلاصه همه اینهارو که کسر می کنیم میبینمیم خدارو شکر به اندازه یه کار گر محترم وزحمت کش فلان کارخونه واسه ما مونده هرچند که دم عید وعیدی اونا خودش یه کمک بزرگ وما از اون هم محروم !!!! می یایم حساب روچک می کنیم می بینیم ای دل غافل جمع دفتر باموجودی حساب بانک نمی خونه (تفاوت از زمین تا آسمان است)
خلاصه یه لیوان آب می خورم که خدای نکرده تواین بی پولی محتاج تعویض سوزن انژکتور قلب نشیم وبعدش بسم اله شروع می کنم به تماس با شماره های پشتیبان مندرج پشت دستگاه posاینجاست که تازه میفهمیم ای بابا سه تا شماره از چهارتا شمار پشتیبان محترم به علت بدهی قطع شده !!!اولین سوال وشک:واقعا اونی که توکار خودش مونده می تونه از من پشتیبانی کنه؟؟(کوری عصا کش کوری دگر شود)
القصه یه شماره بوق می خوره وجواب میده (باسلام کد؟؟ هستم) شرح درد رو می گیم اونم بی هیچ معطلی یه شماره میده ومیگه: آقا!! مسئولش ما نیستیم وزنگ بزن تهران آقای ؟؟؟؟ ،(خداحافظی درحالی که مبهوت از اینهمه فداکاری وپشتیبانی هستم)وتماس مجدد با تهران !! دستش در نکنه انصافا آقای مودبی بود این آقای مستقر درتهران !!!حداقل حواسش جمع بود که پشت تلفن داره باکی صحبت می کنه !!(نه مثل اون آقای پشتیبان کد؟؟ که انگاری عصبانیت دعوابا زنش رو داره سر ما خالی میکنه؟؟) خلاصه پرینت حساب بانک ملی وپرینت آمار کامپیوتری از posخودمون رو با این آقای محترم مسئول در تهران چک کردیم وایشان حق را به ما دادند که بله تراکنش های شما صحیح انجام شده ولی فلان مبلغ پول شما به حساب نیامد انشاء اله پی گیری می کنیم میاد به حساب، حالا چه موقع وتوسط کی؟؟؟ با شما همکاران محترم!! لطفا پیدا کنید پرتقال فروش را؟؟؟؟؟