آرزویم این بود
چی بگم که خودتون هم درد من هستین
یه لیوان آب خنک دارین یا نه ازترس پول برق یخچال دفتر روهم خاموش کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
+ نوشته شده در شنبه یکم مرداد ۱۳۹۰ ساعت 13:59 توسط ابوالفضل یلی
|
یه لیوان آب خنک دارین یا نه ازترس پول برق یخچال دفتر روهم خاموش کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟