سلام
توی این روزای پراز بیکاری وکسالت بار وخسته کننده
فقط اومدم بگم
سلام خداقوت ![]()
راستی ارزش افزوده یادتون نره یه وقت جریمه بشید![]()
وخداحافظ
+ نوشته شده در دوشنبه یازدهم مهر ۱۳۹۰ ساعت 14:30 توسط ابوالفضل یلی
|