اخیرا مشاهده شده افراد سود جود با دسیسه ها وکارتهای شناسائی واحکام جعلی تحت عناوینی چون مامورین آگاهی ومامورین اطلاعات نماینده دادگاه با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی تقاضای بررسی  اسناد را می نمایند  که این امر هوشیاری ودقت عمل همکاران را می طلبد

 

دیروز طی تماس تلفنی یکی از دوستان که دربخش اورژانس بیمارستان مشغول به کار است مطلع شدم دونفر از همکاران زن یکی از دفترخانه های شهر به علت مسمومیت باگاز اشک اور راهی بیمارستان شدند

بلافاصله با همکار عزیز تماس گرفته ومراتب راجویا شدم ایشان اعلام داشتند

شخصی حدودا سی وشش هفت ساله با مراجعه به دفتر وارائه کارت وحکم مبنی براینکه از اداره اطلاعات برای بررسی تعدادی سند ماموریت دارد تقاضای بررسی اسنادرانمود

که باتوجه به صحبتهای چند گانه وغیر هماهنگ  وی همکار ما بازیرکی خاص فرد را به طرف کامپیوتر دفتر هدایت وچند نمونه پیش نویس سند در محیط وورد را به وی ارائه داد

درهمین بین ضمن تماس با پلیس۱۱۰ حرکات فرد مشکوک را تحت نظر داشت از تماس اول با پلیس۱۱۰ حدود بیست دقیقه گذشت اما خبری از پلیس نشد

مجددا تماس برقرار شد وضمن اعلام اینکه  یک نهاد حاکمیتی درخطر است از پلیس تقاضای کمک نمود

که خلاصه بعداز گذشت پانزده دقیقه از تماس دوم مامورین خودرابه دفتر همکار ما رساندند(علت دیرکرددرادامه )

بمحض ورود پلس مامور تقلبی بامامورین  درگیر شد که مامورین چالاک وکارکشته نیری انتظامی سه تنه درمقابل یک جوان ۶۵کیلویی کم آورده وبعد از چند دقیقه درگیری بدون توجه به محیط بسته وکوچک دفتر جهت به زانودرآوردن مجرم  اقدام به استفاده از گاز اشک آور نمودند

لذا از آنجائی که آموزش های بسیار سختی برای استفاده از اسپری  گاز اشک آور دیدند درراستای تکریم ارباب رجوع بجای اینکه گاز رابه صورت مجرم بپاشند به صورت همکاران نگون بخت دفتر خانه پاشیده واسباب خنده تلخ رافراهم آوردند

خلاصه موضوع بادستگیری مجرم وراهی شدن دونفرازکارمندان دفترخانه به بیمارستان ختم به خیر شد

پ.ن۱) آقا خودمونیم ها توی این بیکاری سرگرمی بدی هم نشد!!! بعداز یه مدت خلاصه یه مطلب باحال گیر آوردم و به روز شدم

پ.ن۲) اقای رئیس ناجا بجای اینکه پاتوکفش دفترخانه ومحیط زیست وشرکتهای خودروسازی و.... بکنی

اولا به فکر ترافیک جاده باش که مامورین پلیس ۱۱۰ آژیرکشان توترافیک نمون

ثانیا به فکر آموزش مامورینت باش! این دفعه خداروشکر از گاز اشک آور استفاده کردن اگه از اسلحه استفاده  می کردن چی می شد؟